یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه

یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه


یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس پژوهشکده طب تولید مثل یزد با اشاره به تاسیس این پژوهشکده در سال ۱۳۶۸ گفت: با کمک همکارانمان، نخستین نوزاد حاصل از لقاح خارج از رحم (ivf) در دی ماه سال ۶۹ متولد شد.پرفسور افلاطونیان افزود: بعد از تاسیس مرکز ناباروری یزد ( که در حال حاضر این مرکز باعث لقب دادن یزد به “یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه” شده است) ، دوره فلوشیپ ناباروری را در وزارت بهداشت به تصویب رساندیم و پس از آن دوره دکترای بیولوژی تولید مثل.

وی با اشاره به مراجعه سالانه ۱۰هزار زوج نابارور از داخل و خارج از کشور اظهار داشت: چند سالی است که پژوهشکده طب تولید مثل یزد به عنوان قطب علمی کشور در درمان ناباروری شناخته شده و علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران داخلی به بیمارانی از کشور‌های عراق، افغانستان، سوریه و آذربایجان هم خدمات رسانی می‌کند.

رئیس پژوهشکده طب تولید مثل یزد ادامه داد: در کنار درمان بیماران، دوره‌های آموزشی برای تربیت متخصصان ژنتیک و همچنین فعالیت‌های پژوهشی برای دستیابی به آخرین دستاورد‌های علم ناباروری در زمینه ژنتیک تولیدمثل، سلول‌های بنیادی و بیوتکنولوژی در حال اجراست.

یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه
یزد،قطب درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه

روش هایی که در این مرکز درمانی به کار می رود:

مدیر پژوهشکده طب تولید مثل یزد هم با بیان اینکه اولین روش‌های درمان ناباروری در این پژوهشکده بوده است گفت: امروز نیز جدیدترین، بهترین و به روزترین روش‌های درمانی که در دنیا جاری است در این پژوهشکده نیز در حال اجراست.

میزان موفقیت این روش های درمانی:

دکتر عبدلی افزود: خوشبختانه ۳۲درصد زوج‌های ناباروری که به پژوهشکده طب تولید مثل یزد مراجعه می‌کنند، درمان می‌شوند و ناباروری شان، به تولد نوزاد منتهی می‌شود که این آمار، آمار بسیار خوبی است.

برای دریافت نوبت از این مرکز ، کافیست با شماره : 09391847811  و یا 09103321090 تماس بگیرید و یا در پیامرسان واتساپ پیام دهید؛برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت شماره ی مرکز ناباروری کافیست بر روی اینجا کلیک کنید.

همچنین برای رزرو سوئیت شیک ، تمیز ، نوساز و بهداشتی همراه با تخفیف 50% فقط و فقط برای مراجعه کنندگان مرکز ناباروری یزد ، کافیست با شماره 09391847811  و یا 09103321090 تماس بگرید ( وهمچنین میتوانید در واتساپ پیام دهید).
برای مشاهده تصاویر و اصلاعات بیشتر درباره واحد ها ، لطفا بر روی اینجا کلیک کنید.

برای پیام دادن بسیار سریع در واتساپ ، بر روی اینجا کلیک کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *