اسکان مسافرین نوروزی

با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز مسافران زیادی قصد سفر میکنند که اکثر آنها شهر و استان یزد را مقصد خود بر می گزینند.باتوجه به گران بودن هزینه های هتل ، سوئیت آپارتمان مدرن امیران (یزد شیک سوئیت) ، تامین کننده اسکان مسافرین نوروزی در یزد می باشد.توجه داشته باشید که این سوئیت آپارتمان با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی می باشد.شما مسافرین گرامی جهت دریافت اسکان و رزرو اسکان میتوانید با شماره 09391847811 تماس بگیرید یا بر روی اینجا کلیک کنید.

انواع اسکان نوروزی

سوئیت آپارتمان امیران یزد ( یزد شیک سوئیت ) دارای بالغ بر 11 واحد اقامتی میباشد ؛ که شما میتوانید با کلیک کردن بر اینجا انواع ان واحد ها را با  امکانات و مشخصاتش مشاهده نمایید.این واحد ها بسیار شیک ، تمیز ، نوساز است. سوئیت آپارتمان امیران تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر اسکان مسافرین نوروزی در یزد تلاش میکنند ، تا برای شما مسافرین گرامی بهترین سفر را رقم بزند.شما مسافرین گرامی جهت دریافت اسکان و رزرو اسکان میتوانید با شماره 09391847811 تماس بگیرید یا بر روی اینجا کلیک کنید.

نحوه رزرو اسکان نوروزی در یزد

مسافرین گرامی شهر یزد برای رزرو اسکان نوروزی میتوانید همین الان با شماره 09391847811 تماس حاصل فرمائید و سوئیت و اسکان مورد نظر خود را رزرو نمایید. همچنین میتوانید بر روی اینجا کلیک کنید و از مطلب درباره نحوه رزرو سوئیت بازدید نمایید.

اماکن تاریخی ، سنتی و گردشگری یزد

استاد یزد دارای امکان و جاذبه های گردشگری بیساری و در عین حال بسیار زیبایی است.که اصلی ترین مشوق برای گردشگرانی که به استان یزد سفر میکنند میتواند باشد. در بخش جاذبه های گردشگری همین سایت میتوانید مکان های گردشگری و تاریخی استان یزد را مشاهده نمایید.برخی از این اماکن عبارتند از : آتشکده زرتشتیان  یزد ، میدان امیر چخماخ یزد ، مسجد ملااسماعیل ،مسجد حظیره یزد  ، بوستان ناجی یزد ، مسجد جامع یزد ، زندان اسکندر یزد ، بافت تاریخی یزد  و…

شما با کلیک بر اسم هر مدان از اماکن نامبرده شده میتواند به اطلاعات و لوکیشن انها دسترسی داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *